Predstavnici na destinaciji

Na većini destinacija dočekat će Vas slovenski predstavnici, koji će Vam, zahvaljujući višesezonskom boravku na tim lokacijama, prenijeti dragocjene informacije o najljepšim mjestima odabrane destinacije. Njihova uloga je osigurati ugodan smještaj, pružiti podršku u slučaju potrebe i omogućiti bezbrižan odmor.

Trajanje leta: 4 sata

Organizator putovanja zadržava pravo izmjene redovnih letova i avioprijevoznika u skladu sa zakonskim i ugovornim mogućnostima. Sva navedena vremena su lokalna. Red letenja na charter programima može biti promijenjen u kratkom roku prije polaska, o čemu će putnici biti pravovremeno obaviješteni.

Mobilni pozivi i internet
Preporučujemo kupnju lokalne SIM kartice za internet po dolasku u zračnu luku , što omogućava korištenje aplikacija poput WhatsAppa, Vibera i Skypea ili korištenje eSIM rješenja koja omogućuju jednostavan pristup mobilnom internetu bez potrebe za fizičkom SIM karticom.

SIM kartice:

  • Vodafone30 GB podataka, 200 lokalnih minuta i 30 međunarodnih minuta za 505 EGP (oko 10 USD).

  • Orange30 GB podataka za 560 EGP (oko 11,5 USD). ​

  • Etisalat23 GB podataka za 6 USD. ​

Napominjemo da su navedene cijene informativne i podložne promjenama. Također, tečaj između egipatske funte (EGP) i eura (EUR) može varirati, stoga preporučujemo da provjerite aktualne tečajeve prilikom kupnje.

eSIM aplikacije:

  • Airalo – Fleksibilni podatkovni paketi prilagođeni potrebama putnika, jednostavna instalacija i korisnička podrška.
  • Holafly – Omogućuje neograničene podatke za određeno vremensko razdoblje, što je idealno za korisnike s većim potrebama za internetom.
  • Nomad – Povoljni podatkovni paketi s fleksibilnim opcijama korištenja.

Preporučujemo da odaberete opciju koja najbolje odgovara vašim potrebama  tijekom boravka u Egiptu.

Kategorizacija hotela

Hoteli su označeni službenom kategorizacijom pojedine države, koja može odstupati od standarda u Hrvatskoj. Organizator putovanja nema utjecaja na kategorizaciju, usluge i ponudu hotela, uključujući prehranu, komfor i sadržaje.

Manji estetski nedostaci (npr. alge na fugama, oštećenja namještaja) ne predstavljaju osnovu za žalbu, jer ne umanjuju funkcionalnost sobe. Rad klima-uređaja isključivo je u nadležnosti hotelijera i njegovo eventualno nefunkcioniranje ne smatra se nedostatkom aranžmana. Pojava insekata u određenim objektima, posebno u prirodnom okruženju, uobičajena je i ne može biti predmet žalbe. U slučaju nelagode, gosti se mogu obratiti recepciji za moguću zamjenu sobe.

All Inclusive ponuda

Pojam “all inclusive” razlikuje se od hotela do hotela te od destinacije do destinacije. Kod hotela niže kategorije (3 ili 4 zvjezdice), all inclusive najčešće uključuje puni pansion (doručak, ručak, večeru) s ograničenim pićima tijekom obroka. Ponuda vrijedi od dolaska do odlaska iz hotela (obično od 12:00 do 12:00 sati).

Kod smještaja tri ili više osoba u istoj sobi, dodatni ležajevi mogu se razlikovati po kvaliteti u odnosu na osnovne ležajeve.

Parking u zračnoj luci Jožeta Pučnika Ljubljana Za putnike i posjetitelje na raspolaganju je više od 900 parkirnih mjesta na vanjskom parkiralištu P1. Plaćanje se može izvršiti na parkomatu P1 ili na parkirnoj blagajni u garaži. Više informacija dostupno je putem parkirnog kalkulatora na web stranici: www.lju-airport.si/sl/parkiranje-na-letaliscu

Parking Jagodić U blizini zračne luke Ljubljana dostupno je parkiralište s uključenim prijevozom do zračne luke.

  • 35€ za 7 dana,
  • 45€ za 10 dana,
  • 55€ za 14 dana

Više informacija dostupno je na www.parking-jagodic.si

Napomene

  • Iako je moguće kupiti alkoholna pića u specijaliziranim trgovinama, njihova konzumacija u javnosti nije preporučljiva. Cijene alkoholnih pića u ugostiteljskim objektima nešto su više nego u Hrvatskoj.
  • Informacije o bežičnoj internetskoj vezi preuzete su sa službenih stranica hotela u trenutku objave programa. Organizator ne snosi odgovornost za eventualne smetnje u vezi.
  • Tijekom posjeta hramovima i muzejima potrebno je primjereno se ponašati. Zabranjeno je dodirivanje antičkih zidova, kipova i izložaka te skupljanje kamenja ili predmeta.
  • Preporučuje se nošenje čvrste i udobne obuće za izlete.
  • Razgledavanje crkava i muzeja ponekad je moguće samo izvana zbog održavanja vjerskih obreda.
  • Za posjet džamijama potrebna je prikladna odjeća koja pokriva tijelo (npr. nisu dozvoljene kratke hlače i majice bez rukava).

PUTNI DOKUMENTI:
Za ulazak u Egipat, hrvatskim državljanima potrebna je viza, koja se najčešće izdaje pri ulasku u zemlju i iznosi 28 € (s posredničkim troškovima).Putovnica mora vrijediti najmanje 6 mjeseci od dana izdavanja vize.

  • Za Sharm el Sheikh moguće je uz određene uvjete dobiti besplatnu “Sinai only” vizu, valjanu 2 tjedna, isključivo za to područje. Za izlete izvan njega (npr. Kairo, Luxor, Ras Mohamed), potrebno je kupiti redovnu vizu.
  • Svi putnici, uključujući djecu, moraju imati vlastitu putovnicu – upis u putovnicu druge osobe nije dopušten.
  •  Pri ulasku u zemlju ispunjava se formular s osnovnim podacima o putniku i boravku.
  • Putnici koji posjeduju privremene ili druge putovnice, kao i strani državljani, trebaju se na vrijeme informirati kod nadležnih institucija ili egipatskog konzulata.
  • Putnici koji ulaze/izlaze iz šengenskog područja moraju imati višekratnu šengensku vizu – u suprotnom im povratak može biti onemogućen.Svaki je putnik sam odgovoran za pravodobnu pripremu i važenje svojih putnih dokumenata.

 

GoETI